tirsdag 16. november 2010

i dag er det mandag. nei, tirsdag.

Har kommet meg litt etter det forferdelige tapet av 95 kroner (les: NOKAS), spesielt etter å ha sett Harry Potter nr 5 =) Er snart klar for å gå på kino og se den nye, som er den sjuende i rekken, da. Er bare èn eneste til først.

Oppdagde en ny blogg i dag, den er ikke ny da, men ny for meg. Linnea Myhre heter bloggeren, og er en av landets mest leste, med over 84 000 profilvisninger. Til sammenligning har jeg litt over 600, noe jeg er svært så fornøyd med. Uansett. Bra blogg. Skikkelig bitter kjerring, en skikkelig pick me up for dager da alt er dritt. Selv om det ikke er det i dag.

adressa: www.linniiie.com

Ellers. Mor og far er i syden, jeg har endelig fått rota meg til å støvsuge teppet mitt fordi jeg skulle få besøk til Harry Potter-visning i kveld. Jeg er blakk og har intenst lyst på Europris og Panduro og Søstrene Grene. Lønn om tre dager. Livmorhalskreft-prøve om to dager. Lurer på om jeg kan betale det på avbetaling...

Life is good right now. So fuck off!