tirsdag 31. mai 2011

...okei, LITT Åre.

Haha la akkurat bildene fra Åre inn på data'en. Har lovd på tro og ære (nesten i blod) at jeg ikke skal vise noen bilder fra helga, men jeg kan jo vise dere suiten vi bodde i. Den var FABULOUS!

kanskje ikke allverdens utsikt, men hadde vi hatt rom på andre sida av hotellet, hadde vi sett rett på togstasjonen.

 Vårt megastore bad med jacuzzi, dobbel dusj og et toalett, i tillegg til et lite toalett til. Veldig praktisk for sene kvelder...
 Ingen av oss orka å prøve jacuzzien, gudene vet hva og hvem som har vært der før oss..
 Stua, der jeg sov på uttrekkbar dobbel-sofa. Det første vi gjorde da vi kom fram var å se finalen av norske talenter...Dvs, de som var interessert i det, enkelte var mer interessert i å ta bilder.
 Soverommet til Siv og Line, når jeg så bildet tenkte jeg "aaah, det var sånn det egentlig så ut!" Var ikke fullt så ryddig da vi forlot Åre =)
Klar for spa.. 


Sove kan du gjøre når du blir gammel!