fredag 3. juni 2011

ny pc og blåskjerm

For øyeblikket blogger jeg fra min nye 13-tommers laptop, en hp pavilion dm3 for de ekstra interesserte. Er ikke vant til den enda, hverken tastaturet eller windows 7, men jeg har punktum igjen, så det er digg.

Har satt den "crappy" lap'en i stua, for den kan kobles til den gamle gode tv'en som står der, så jeg kan se seriene mine. Blir så lite brukt den stua at der står den trygt, vi blir bare fire stykker her i sommer, så jeg gleder meg til å se Tour de France og legge puslespill som i fjor da. I år skal jeg kjøpe et med "bare" 1000 brikker, og litt mer fargenyanser. Får se.

Et puslespill, et puslespill, det kan du pusle med når du vil...

Det merkes at det er sommer igjen, juni er over oss, og det blir snart uutholdelig varmt på rommet om nettene. Jeg gleder meg. Enn så lenge lar jeg varmekablene på badet stå på, men har høye forhåpninger om at de blir skrudd av iløpet av neste uke. Alt er så mye mer sosialt om sommeren, merkelig det der. Eller kanskje det er jeg som virkelig er på vei ut av skallet igjen. Og godt er det!

^Åja, og i sta fikk jeg blåskjerm. På den gamle maskina, heldigvis. <3