søndag 15. mai 2011

MGP

Sitter og ser reprisen av grand prix fra i går. En ting som er greit når du er på fest og ser det, er at du ikke hører hvor falskt folk synger. Det slår meg nå, med full styrke. Kan forresten vere den galliano-shot'en jeg fikk som slår også.

Jeg fikk endelig innpass på en legendarisk grand prix-fest med noen kompiser av Marthe, nesten alle homo, masse god snacks, stemmeskjema, ballonger og glitter. Vi var vel rundt 30 stk, og jeg trenger vel ikke å si at det var god stemning. Gøy å se Ketil, en av de eneste hetero menn på festen, gi poeng på skjemaet sitt for "homofaktor" og "pulbarhet" på de forskjellige deltagerene. Tror han ga 12 poeng til tyske Lena.

Var ei stund redd for at Sverige skulle vinne, men så klarte en av mine favoritter Azerbaijan (vi brukte laaang tid på å finne ut hvordan det skulle staves, har sikkert skrevet det på fem forskjellige måter det siste døgnet), å dra ifra på slutten, og neste år blir finalen i Baku!