søndag 13. november 2011

Birthdayweek, day 5-7

Ble litt distrahert på bursdagen, så fikk ikke skrevet noe =)

Selve dagen var jeg på jobb, før jeg gikk på Løkka og hadde en aldri så liten bursdagsfeiring sammen med den harde kjernen av Trondheims-vennene mine! Kjempekoselig kveld, selv om den ble kort. Da jeg kom hjem senere, hadde Kari og Tina pynta kaka de lagde til meg, og vi spiste den sammen med Andy, Kerrin og Håkon. =) Fikk også besøk av to fulle fjordinger, men det er en annen historie! =)

Lørdag var det jobb, og så rett til min egen bursdagsfest hos Heidi og Håvard. Fikk en fantastisk bok; "Hvordan bli en masterchef", som skal brukes flittig! God kveld med gode venner, og en liten tur på Blæst og så WokAway, selvsagt =)

Birthdayweek avsluttes offisielt ikveld på kino sammen med E. =)