lørdag 31. mars 2012

påske liksom

Første dagen på det som føles som ett år, med sol, og jeg sitter apatisk inne i stolen og lurer på livet. Det har vært en del av dette de siste ukene, etter dårlige nyheter fra Roma da jeg kom hjem fra syden. Jeg har fått invitasjon til informasjons/opptaks-møte på Idéfagskolen den 12. april, og flybillettene er kjøpt. Jeg gruer meg, i alle fall i de øyeblikkene jeg tenker "normalt" på ting. I de andre øyeblikkene gir jeg totalt faen. De ville jeg skulle ta med bilder av ting jeg har gjort før, altså i relevans med studiet, og jeg fikk totalt panikk. Jeg har jo ikke gjort så mye, og det aller meste av det har jeg heller ikke bilder av. Blir et lite utvalg. Gruer meg nå.

Må prøve å komme meg hjem ei helg før 17.mai, så jeg får henta bunaden opp hit og kanskje fylt bag'en med bøker til å ta med hjem, kan ikke flytte alt det til Tønsberg. Innser at jeg ikke vet om jeg skal til Tønsberg.

Sånn går no dagan...