fredag 8. mars 2013

Bord, dekk deg!

Denne uka har som alle andre gått vanvittig fort, og nå er jeg helt tom. Jeg har eksponert en borddekking ala Downton Abbey, og lånt varer fra Tilbords og KID for over 10 000 kroner. Det har gjort at jeg siden tirsdag, bevisst eller underbevisst, har vært redd for å ødelegge eller knuse noe, og lettelsen av å få levert produktene tilbake uten en skramme er helt fantastisk!

Men jammen var det gøy! Onsdag hadde jeg hele dagen i auditoriet, bare jeg, dekketøyet og klassisk musikk. Debussy passer perfekt til en sånn anledning. Til slutt fikk jeg selskap av min fantastiske fotograf, Ane, og da var alt i boks. Jeg får flotte bilder til årsmappa mi, og det gjør forhåpentligvis hun også!

En liten smakebit...








I går hadde vi en rask opplæring innen emnet gulv, fra en agent fra Fjordal. Og i dag blir det foredrag om kjøpesenter. Så tar jeg meg en velfortjent fest. 

God helg! =)