søndag 18. juli 2010

avhengighet

De siste dagene har jeg blitt avhengig av netthandelen. Jeg har ikke kjøpt mer enn tre ting; ei sitte-hengekøye (jeij), LED-lys som ser ut som te-lys, sånn som de har på baker Brun på Bryggen =) og en steke-takke. Voksent. Men jeg liker å presse opp prisene på auksjoner, det er så morro å se at folk byr over "kjøp nå"-prisen. hahahah. suckers.

Når jeg kjeder meg ser jeg på torget på finn.no. tenker på hva jeg kunne ha kjøpt hvis jeg hadde hatt penger, og plass, ikke minst. Vet at når jeg skal flytte skal jeg definitivt benytte meg av den siden. Masse fint, hvis en bare gidder å pusse og stelle litt. Gleder meg! =)

Tror jeg må kaste inn håndkledet og innrømme tap for Håvard i tour-manager-konkurransen. Han leder nå med ca 1000 poeng, og Thor og Edvald har sviktet meg. Jeg kan selvsagt selge sjela mi og sette inn Cavendish og Petacci i stedet, men så dypt synker jeg ikke for å vinne en konkurranse. Men noe må gjøres. Får se etter neste hviledag som er onsdag. Skal i alle fall ha inn Cancellara før lørdagens tempo-etappe.