tirsdag 13. juli 2010

Tour de Idefagskolen

Jeg nyter fjelletapper i Tour de France, og ser med glede at jeg har tatt innpå Håvard i kampen om den totale seieren i årets tour-manager. I dag har jeg også bytta ut ene kapteinen min, Cadel Evans, fordi han har vært crap. Og fordi han har et brudd i albuen og sikkert kommer til å bryte en av de nærmeste dagene.

Jeg har sett på en ny mulighet i dag. Jeg har sett på hjemmesida til Idefagskolen i Tønsberg... Har faktisk enormt lyst til å søke, men skolestart er om en mnd, og jeg er totalt paralysert ved tanken. Herregud, burde da ikke være så jævla vanskelig å få ræva i gir?!

Jeg kan jo alltids ha det i minne til neste år... Det er et ettårig studie, så da hadde jeg vært klar til KBS åpner igjen. Så kunne jeg har søkt på stillingen som visual merchandiser. Altså dekoratør. Helst skulle jeg ønske jeg kunne jobbet visuelt med magasiner og sånn, for eksempel Lev Landlig. Arrangere bildene. DET hadde vært kult!!  Hm..tenke, tenke, lure, lure...