søndag 6. mai 2012

Ode til Kari Kanari

eg sitte naken inntulla i et teppe og venta på Haddalen
og så fryse eg litt på føtene
eg trur egentlig at eg gjer det bare fordi eg gjer faen
haddalen
TSSSSSSSSH
idag klokka 8 stod mamma og kauka om at ho skulle til frisøren
her skrive vi ikkje lappa
her ska det vekkast med liv og lyst
like før ho tok fram toradaren sin og jam'a bakgrunnsmusikk
poenget e at eg hadde akkurat sovna igjen
så ringe tlf
låg lenge og lurte på om eg skulle gidde å springe ned
vart gal av ringetonen, så eg sprang som en gud ned trappa
renska stemma og smaug ut et vennlig hallo?
og veit du ka? 
ho spør etter bjørg
dama i den andre enden spør etter BJØRG
KEM FAEN E BJØRG?????!!!?!?!?!!!
snill som eg e va eg vennlig som et barn mot denne morgen jævelen, sjøl om eg hadde
mest lyst til å kaste telefonen vegg i mellom og rope hooooooooore
og så spør ho etter Bjørg???
finst ikkje det en lov mot slik terror så tidlig på morningen
faen ta bjørg ass