tirsdag 18. desember 2012

siste oppgave i 2012

Fotostyling, et samarbeidsprosjekt mellom ekspo- og fotolinjene. Hurra! For en oppgave! Lag en julereportasje til et magasin. Sånn ble sluttproduktet vårt (Martine, Line og meg):











For de som ikke skjønner bæret av teksten vi har skrevet kan jeg si at det heller ikke er meninga. Det er en dummy-tekst som heter Lorem Ipsum. Det morsomme er at det stort sett er latinske ord, så i kveld har jeg hatt det gøy med google translate på enkelte av setningene. 

I morra er det presentasjon av prosjektet foran begge klassene med tilhørende lærere, noe jeg gruer meg litt til. Men jeg har Martine og Line å støtte meg på, tross alt! =) 

Så er det julekos på torsdag, med julegrøt og visning av diverse skoleprosjekt fra første halvår i auditoriet. Gleder meg =)