søndag 17. februar 2013

get your house in order

...er vel en greie de fleste jenter opplever iløpet av livet. Nesting. Det vanligste er å vente til en blir gravid, da blir det instinkt i stedet for "jeg kjeder meg og vil gjøre noe som jeg kommer til å ha glede av lenge". Oh well.

åja, by the way. Jeg er ikke gravid.


Idag har jeg ommøblert stua. Jeg har vaska taket på badet, for det jeg trodde var rustflekker (og nå vet jeg ikke hvorfor jeg trodde det lenger) viste seg å være veldig lett (altfor lett) å vaske bort. De som bodde her i fjor må ha vært noen skikkelige griser. Dusjkabinettet vaska jeg med eddik, noe som lukta jævlig, men worked like a charm!

Anyways... Stua før jeg begynte. Eller, jeg hadde fjerna pulten som ruteren stod på. Og dratt fram støvsugeren.





Oooog....etterpå:







Happy now =) Trenger bare noe til veggene. Men ferien er enda ung; det ordner seg =)