mandag 22. september 2014

Får. I kål.

Ooooooh yeeeaaahh!!

Klokka va sju då eg kom heim frå jobb i kveld. Svolten og litt sutrete og kald, va valget om ka eg skulle ha til middag lett. Fårikål. Ja, det tar si tid. Eg e nettopp ferdig å ete, so okei, faktisk ikkje SO lang tid. Men OY, so verdt det det va!

Når det først bjønde å koke, og eg sete i stova og lese ferdig boka eg starta på i går, og eg kjenne lukta. Lukta av høst, og litt av jul. Åååååhååååå...

Det ser ikkje fantastisk ut, men jøye meg, det e det!



I dag kom forresten høstens første episode av Downton Abbey, og i morra starta alle dei amerikanske seriane mine. Tenkte eg skulle sjå DA i kveld, men eg får meg ikkje te å starte, eg har liksom lyst å spare det. Te helga, kanskje.

No ska eg la maten synke bittelitt, og legge ei varmepute i senga. Det e 7,7 grader ute i kveld, og blir sikkert kaldare og.

Gooood kveld! :)