tirsdag 12. mai 2015

Urdrifta

Ligge på sofaen etter en lang dag på jobb, halvsøve til ett eller anna direktesendt hage-program på NRK1. Og merka at trangen for å dyrke og gro kjeme over meg. 

Lure på om sånt går i arv frå generasjon til generasjon, eller om det faktisk e noke i arvestoffet til mennesket som gjer at vi har et sånt behov for å dyrke mat. Behovet e sjølsagt der. Eg mena "trang" til å dyrke mat, eller planta generelt. 

Eg har merka det veldig godt dei siste par åra, at eg i alle fall har ett eller anna arvestoff i den retning. Om det e takka vere bondeslekt eller noke større får so vere. Ikkje e eg flink til å dyrke heller (jamf. karse-katastrofen anno 2014). 

Det e en skikkelig klisjé, men eg lika, som det husmoremnet eg e, hageprogram og matlagingsprogram på TV. Sjøl om det e langt frå Hells Kitchen til Grønn Glede. 

I løpet av kort tid (kanskje allereie neste veke?) får eg meg ny platning i hagen min, og so ska eg ordne meg ei slags kasse der eg kan dyrke noke enkelt. Har hørt at kvitløk e vanskelig å gjere feil. Hehe. 

Eg gleda meg.