onsdag 25. februar 2009

sint

Møkkakunder!!!!!!!!

i kveld, ti på ni, kom det ei dame som ville bytte to herre-jeans. Vi mangla 100 kr på full bonus, så jeg gjorde alt jeg kunne for å få henne til å bytte i andre varer, da alternativet var at hun kunne få tilbake pengene, 600 kroner. Hun ville gjerne bytte i andre modeller, for de to hun hadde kjøpt var for små. Så jeg smilte og var blid, og sprang butikken rundt og prøvde å finne jeans hun likte. Men det var selvfølgelig alltid noe galt med dem. Til slutt fant jeg to hun kunne tenke seg, men den ene måtte jeg på lageret for å sjekke om vi hadde i en annen str. Så jeg sprang. Og i mellomtida hadde kjerringa tydeligvis ombestemt seg, for når jeg kom tilbake ville hun bare ha pengene tilbake og heller handle buksene på en annen av våre butikker i morra.

Hvorfor jeg ikke ba henne pent om å ta med buksene hun hadde kjøpt og heller bytte dem på en annen butikk, vet jeg ikke. Det kom jeg rett og slett ikke på. Så hun fikk pengene tilbake. Jeg enda opp med å handle for 700 kr for å sikre bonusen.

Etter en busstur på et kvarter hadde jeg roa meg ned nok til å puste rolig og beherska. Jeg ble bare så ufattelig §INT!!!!!!

Fasten begynte i dag, og jeg har bestemt meg for å avstå fra all intim kontakt. Som om det blir vanskelig...