søndag 1. februar 2009

Snart helg....

Men neste helg skal jeg holde meg edru. Tror jeg.

Var på innflytningsfest hos Håvard og samboeren i går, som jeg kjenner via Thomas toget. Og jeg vet du leser dette før eller senere, Thomas, så here goes: Jeg var som en kjendis! alle kompisene dine, i tillegg til Vibeke, spurte meg om jeg hadde snakka med deg. Svein gråt. Det lovte jeg at jeg skulle skrive. og jeg skulle hilse mye.

Etterhvert utover kvelden fikk jeg høre biter av ting som hadde skjedd på den famøse festen på kjeller'n på Moholt i november. For deg som er uvitende til dette; her er noen bits and pieces av det (lille) jeg husker: Drikke, drikke, drikke, snakke med Edel, spy i et busskur, bussbillett OG pirat-taxi, en leilighet full av pakistanere (inni hodet mitt, ingen som kunne bekrefte at det noen gang har skjedd), og sms på tysk (!!) sent til en uvitende kompis.

Ifølge Torgeir var jeg ikke like "animert" i går som den kvelden. Heldigvis. hehe. Men det kom etterhvert fram at jeg hadde fornærma ei jente mens jeg snakka med Edel. Noe jeg hadde sagt om beinbygningen hennes. Så jeg passa på å holde meg langt unna henne hele kvelden i går. Helt til vi skulle gå ut, og vi plutselig sto face to face, og hun kunne fortelle at den kvelden hadde jeg, sammen med hun og ei venninne, ringt på en vilkårlig ringeklokke på Moholt for å spør om vi fikk låne do'en. Den var full av pakistanere. Og jeg hadde visst ikke vært veldig hyggelig på slutten av oppholdet.

Til mitt forsvar pleier jeg ALDRI å si noe stygt om folk uten å bli provosert først. Eller..jeg sier ikke noe stygt TIL dem, jeg sparer sånt til bloggen. Så noe må ha skjedd, mens de to andre jentene var på do. Fatwa.

Men heldigvis virket det ikke som om hun huska at jeg hadde sagt noe om henne, så det var jo godt.

Avskjedsklemmen til Ketil holdt på å ta knekken på meg. Han er for sterk for sitt eget beste.