lørdag 5. februar 2011

For de som eeeeelsker statistikk, sånn som jeg gjør!

Min venn Benedicte (hyserogkaniner.blogspot.com) viste meg en for meg helt ny funksjon på bloggen i går. Vi var på vorspiel, og hun begynte å snakke om statistikk og hvor mange lesere hun hadde fra rare plasser.

Jeg elsker statistikk, så jeg syns dette er banebrytende og veldig, veldig interessant. Over ser du hvor mange lesere jeg har hatt, og fra hvilke land, den siste måneden. Jeg ble veldig overrasket; hvem er det som leser bloggen min i Russland, Nederland, Ukraina, USA, Danmark, og ikke minst; Singapore?! Så utrolig gøy!! Hvis du leser dette og vet at det var deg, kan du ikke legge igjen et lite livstegn da?

Hadde vært kult å vært internasjonal, men sjansen er nok stor for at det er tilfeldige treff gjort gjennom f.eks google. Som du ser på neste screenshot, er i alle fall det mest leste innlegget, om Cafè Løkka, garantert tilfeldige treff, for dersom du googler cafe løkka er blogginnlegget mitt det femte treffet. Sweet =)



Til slutt, en takk til alle mine "lesere".

Takk!
Thank you!
спасибі!
dankzij!
tak!
terima kasih!
спасибо!