onsdag 9. februar 2011

PMS

Så jeg var litt seint ute med å få ny p-sprøyte den måneden her, da, så de siste dagene har jeg hatt skikkelig syk PMS. Det er det vanlige; humørsvingninger, uventa gråt, svette. I tillegg har jeg fått et helt nytt, og urovekkende symptom; brystkløe.

Smak på DET ordet, liksom. Jeg føler meg fanga i BH'en ("Brenn BH'en" virker veldig forlokkende nå), jeg har ømme OG kløende bryst. Nå er det så ille at til og med flanellspysjamasen klør som pokker!


Var til legen inn i mellom all varetellinga i dag da, og fikk ei ny sprøyte.






Er det vanlige, jeg står og lener meg mot en benk med vekta på den andre foten, får et stikk i skinka og småprater med hu dama. Da hun var ferdig, RANT BLODET! "oops, jeg traff visst en blodåre..." WTF?! Hu tørka litt blod fra låret mitt, satte på en bomullsdott med litt tape, og ferdig var jeg. Da jeg kom hjem hadde jeg blødd nesten gjennom bomullsdotten... Har vel overskudd av blod nå som jeg har karantene fra blodbanken...Bare en måned til, så er jeg good to go =)