lørdag 2. juli 2011

mitt bidrag

...i voldtektsdebatten.

I helga har enda ei jente i Trondheim blitt voldtatt, og funnet halvnaken og forkommen utenfor Lade kirke.

Leste artikkelen på adressa.no nettopp, og som vanlig var det et tonn mer eller mindre usaklige og usmaklige kommentarer etter artikkelen. Jeg har ikke lyst til å føye meg inn i rekka, så jeg skriver mitt svar her. En av de siste kommentarene leser:


Hvem er det som godtar at vi skal ta i mot ALT og ALLE?
Man må nesten starte et skikkelig borgervern, politiet skylder jo på at de ikke har ressurser...
Å det kan hende at det er flere voldtekter enn før, jentene/damene går mer og mer lettkledd for hvert år...

Hva i HELVETE er det for noe å si da!? Vi skal for pokker få lov til å gå kledd AKKURAT sånn som vi vil, er argumentet at menn blir som unger i en sukkertøybutikk, og rett og slett ikke klarer å styre seg?

Skaff deg en ryggrad og litt viljestyrke da, din drittsekk!