søndag 3. juli 2011

produktiviteten seirer (ikke les dette dersom du har dårlig samvittighet for noe du ikke fikk gjort...)

Kom tilbake til Trondheim i dag tidlig, og sov et par timer, tenkte at det kom til å bli fint vær, så skulle kose meg i sola, det så nemlig rett så bra ut da jeg gikk av bussen.
Det begynte selvsagt å regne. Masse. Men jeg fikk i hvert fall vaska alt jeg hadde av skittentøy, første fordel med å være så og si alene i huset.

Jeg har selvsagt fått med meg dagens lagtempo-etappe av Tour de France, og for en etappe for Garmin Cervelo! Thor Hushovd i gul trøye i morra, det skal nytes så lenge det varer! =)

Nå i ettermiddag har jeg lagd en pastasalat med kylling, og bakt to flette-loffer. Så nå blir det middag.

Tenk om alle dager hadde vært sånn. Hadde også tenkt å trene, men fant ut at jeg ikke skulle ta HELT av i dag, det kommer jo alltids en dag i morra. =)