lørdag 29. oktober 2011

en helt vanlig kveld...

mens jeg gjør meg klar til å gå på besøk til J&J.

Jeg har fått for vane å lytte til tre sanger mens jeg gjør meg klar, ikke fordi de er spesielt happy, men jeg blir i godt humør av dem. Sært, og det kommer du også til å tenke når du får vite hvilke tre sanger det er.. men tror det er fordi jeg får så tro på menneskeheten når jeg hører dem, i tillegg til å synge med, for det er jo allsager. Okei, jeg skal avsløre hvilke tre sanger jeg snakker om. Først den jeg hører på akkurat nå; Heal the world - Michael Jackson. Deretter Do they know it's christmas og We are the world, begge Live Aid-sanger fra 1985.

Så jeg svinser rundt i min nye sateng-morgenkåpe fra H&M, og koser meg mens jeg sminker meg litt. Skal ha på en ny kjole, og har tatt på meg noe som jeg må kunne kalle vinter-parfymen min. Håper den kler meg, den er tung og god, og lukter vanilje og brazil nut. =)

God kveld!