torsdag 4. april 2013

påskeferie

Så var påska over, og jeg har hatt påskeferie for første gang på sikkert sju år. Da var det selvsagt på sin plass å gjøre noe annet jeg ikke har gjort på mange år (ca 15); gå på ski! At det i tillegg var mulig å gå på ski på Jølstravannet gjorde det noe spesielt, tror neppe jeg kommer til å gjøre det igjen. Bilder ble selvsagt tatt:












Var en fantastisk påske, med strålende sol alle dager unntatt en, og da var jeg uansett syk, så alt i alt en herlig ferie. Jeg fikk lada batteria, og er klar for en ny måned, ikke minst etter den velkomsten jeg fikk da jeg kom av toget i Tønsberg:



Herlig å være i Tønsberg igjen, hvor våren kanskje stikker innom noen dager før sommeren kommer.

Mye arbeid venter den kommende måneden; årsmappa skal være ferdig før jeg drar hjem i konfirmasjonen til Ingeborg, men aller først er det fotostyling.

Jeg og Ane skal style og lage en spec for Hagen for alle. Så jeg skal sjekke om jeg har grønne fingre. I morra skal jeg plante stemorsblomster i en stående euro-pall, så det skal bli spennende. I dag har jeg kosta plattingen rundt huset, så er i alle fall den klar. Jeg personlig er ikke helt klar.

Jeg har hatt litt vanskelig for å samle tankene i dag. Stress, kombinert med pengebekymringer og ikke minst jobbekymringer har satt meg litt tilbake mentalt. I tillegg har vi hatt besøk av Susanne Swegen, landets største interiørstylist og det nærmeste en kommer en kjendis i denne bransjen i dag, så da fikk jeg veldig mange nye inntrykk som nå surrer i hodet. Stress.