tirsdag 23. april 2013

sjekker inn. Og ut...

Er bare en kort tur innom for å si at jeg er veldig veldig opptatt for tida. =D  Jeg holder på å ferdigstille årsmappe/portefolie (må sjekke stavelsen av det ordet før jeg eventuelt trykker det på framsida av mappa), i helga var jeg med på siste bit av innspillinga til kortfilmen til Magnus, og i morra skal jeg "hjelpe" Mathias med hans semesteroppgave. Jeg skal synge. I studio. Oyoyoy, som jeg gru-gleder meg! Sangen jeg skal synge heter Sacrifice og synges normalt av Anouk, som faktisk skal representere Nederland i årets MGP. Dog med en annen sang.

Neste uke skal jeg hjem. Samme dag som vi får semesteroppgava. Flott deeeet... ble ikke helt som jeg hadde planlagt det, men jeg gleder meg i alle fall enormt til konfirmasjonen til mitt første fadderbarn, Ingeborg. Det blir stas!

Nå i kveld har jeg akkurat sendt en jobbsøknad til Bolia i Trondheim, og vurderer å søke på sommerjobb hos IKEA. Vi får se.

Dessverre har jeg måttet avlyse turen til Frankrike i sommer, pga manglende ressurser, men får se om det kanskje blir råd til en London-tur når skattepengene kommer. Kanskje.


En liten spoiler på kortfilmen. Her er siste scene: