søndag 14. april 2013

tar tingene i egne hender

Du som er bokelsker, som jeg er, kjenner følelsen av å starte på en bok, lese et par-tre kapitler, og så tenke at du gleder deg vanvittig til å lese videre, men nå MÅ du sove fordi du skal på skole/jobb tidlig i morgen.

Nå i kveld har jeg opplevd den følelsen på en ny måte. 

Har lenge tenkt på å skrive ned en del ting, før de forsvinner fra minnet mitt for alltid, spesielt hvordan jeg møtte noen av mine store kjærligheter. Så jeg åpna et word-dokument og begynte å skrive. Til nå har jeg skrevet en side, og jeg har ikke engang komt til de virkelig gode bitene. Det morsomme er at jeg kan historien ut og inn, men samtidig som jeg skriver kommer jeg på detaljer som jeg hadde glemt. Det er fantastisk! Og nå er jeg ganske trøtt og merker at senga roper på meg, men jeg klarer nesten ikke å legge fra meg data'en, for jeg vil lese historia på skjermen, ikke bare ha den i hodet. For en fantastisk følelse!

Jeg gleder meg til å lese resten av min egen historie. DET er en spesiell og veldig god følelse.

Anbefaler alle å prøve det! 
Sånn ser det ut inni hodet mitt nå:


                                              bildet er hentet fra pinterest.com