onsdag 13. mai 2009

mysteriemann

For en tosk jeg er. Vet ikke hvorfor jeg noengang kunne tro at han kunne like meg. Han har ikke snakka til meg på to-tre uker. Hver gang han er innom går han fort ut igjen. Jeg vet ikke hva det er, men jeg er i hvert fall en tosk. Eller torsk. Kald fisk.

Uansett, en dag tidligere i uka klarte vi å ta to fjortis-jenter for shoplifting. Det er så utroooolig tilfredsstillende å ta sånne jenter. Sjefen min mistenkte at de hadde stjålet noe mens de var i prøverommet, så hun ringte til vaktservice på senteret og sa ifra om at de måtte se opp for dem. Hun var ikke den eneste som hadde ringt heller. Jentene hadde vært på et skikkelig raid, hos oss, Lindex, Ica(!!) og en smykkebutikk som heter X-tras.

Det morsomste var at på smykkebutikken hadde de blant annet tatt løs-hår. Så hadde de vært på toalettet og festet det på seg, samt kledd på seg klærne de hadde stjålet fra oss.

Da de ble plukka opp og ført inn på senterkontoret mens de venta på politiet, hadde sjefen for X-tras vært innom og sagt "ta av deg håret!" Well, there's a t-shirt quote for the future!=)