mandag 9. november 2009

Kan soyasaus brukes til fisk?

Jeg har oppdaget soyasaus. Med litt hjelp fra en kompis og en stadig mer utstrakt matkultur. I dag prøvde jeg soyasaus til kyllingfilet. Det gikk fint. Her er det jeg lagde:

Kyllingfilet
Løk
Paprika
Squash

Jeg stekte kyllingen i strimler, kjørte på med krydder og soyasaus, og slengte til slutt oppi alt det andre. Lot det putre litt på plata, før jeg hadde det i en ildfast form og "skjerpa" det i ovnen, sånn som vi gjør med pinnekjøtt hjemme i jula=)

Så kokte jeg ris, og vips, en god og (tror jeg) sunn middag:) faktisk nok til to middager=)

I morra skal jeg prøve meg på 3T igjen. Blir spennende å se, lurer på om jeg må legge om treninga til jeg er helt 100% frisk, og drøye det med alt som går på utholdenhet, altså tredemølle, sykkel og romaskin. Får se.

På torsdag skal jeg innom blodbanken for å ta blodprøve, skal finne ut om de på samme tid kan sjekke om jeg virkelig hadde svineinfluensa. Blir gøy!=)