søndag 1. november 2009

mye sykdom

Den siste uka, mens jeg har vært sykmeldt, har jeg sett hele sesong 5 av House. Jeg trøster meg med at jeg ikke er så syk som pasientene han har.

Men jeg er faktisk begynt å bli syk igjen... Føles i alle fall sånn. Føles akkurat som det gjorde natt til tirsdag for to uker siden, tungt svelg, sliten i kroppen, trøtt. Men nå har jeg i tillegg "gleden" av å ha litt hoste som henger igjen også.

Jeg anbefaler dere alle til å vaksinere dere mot svineinfluensa når dere får sjansen til det. Det er ikke verdt det å ikke gjøre det!

Hele helga har det vært morgentåke til langt på dag, etterfulgt av nydelig vær her i byen, det har lukta snø på en måte. Vågde meg til å gå en tur til festningen i går ettermiddag, var helt nydelig fint ute, litt tåke rundt spiret på Nidarosdomen, men kameraet mitt var selvsagt tomt for batteri.=(

I kveld er det en stoooor ring rundt månen. Det blir snø.