torsdag 19. august 2010

dårlig stemning

Helt siden jeg hørte den fortreffelige reklamen for Kanonfestivalen på Spotify, har jeg gledet meg til siste dagen og konsert med Postgirobygget.

Helt til i dag. Kanonfestivalen er avlyst, Postgirobygget fikk ikke pengene sine, og jeg sitter med skjegget i den berømte postkassa med en billett som kosta 250 kr. Så på adressa.no at Gatefæst, en fest på Nordre i kveld, slipper inn alle med kanonfestival-billett til en "billig penge". De som fremviser billett fra Kanonfestivalen, får 100 kr avslag på billetten til Gatefæst, som opprinnelig koster 300 kr.

Så i stedet for å få høre Postgirobygget for 250 kroner, har jeg nå den unike muligheten til å høre DDE for 450 kroner.

NEI TAKK!

Er fortsatt syk også, hoster noe helt sinnsykt, tror jeg har hosta opp litt av ei lunge nå nettopp. Kanskje like greit at det ikke ble konsert....