fredag 20. august 2010

Søvnløs

I natt, da jeg ikke fikk sove pga at jeg hosta så mye at jeg ikke klarte å ligge, satt jeg og hørte på alle som gikk forbi uttafor. Det var fortsatt oppimot 20 grader i to-tida, og gatefæsten var over. Da begynte som vanlig migreringa fra og til Solsiden, noe som medførte litt bråk og mange rare samtaler.

Det morsomste jeg hørte var et homofilt par som krangla. Jeg tror kanskje de slo opp, faktisk. Han ene var sånn "Jeg vil ha tilbake han som jeg ble forelska i". Tror det var et problem at han jobbet på en uteplass og flørta med folk for å få tips. Godt å høre egentlig, at homofile er like dramatiske som jenter. Fikk meg til å føle meg litt glad for å være singel faktisk. For ei stund, i hvert fall.

Har fått smaken på fiskesuppa til Findus. mmmm.

Er syk som sagt, på åttende dagen. Er LEI av det. I går drakk jeg en halv flaske solhatt. Noe som jeg innbiller meg hjelpte litt, selv om jeg hosta så mye at jeg ikke klarte å puste dypt inn i går og i natt. Det har heldigvis gitt seg, så tror nok jeg er på bedringens vei .Nå har været snudd også, og vi er tilbake til "sommertemperaturer" med 14 grader og regn. Friskt og godt :)