torsdag 12. august 2010

sykt romantisk

Jeg er syk for øyeblikket, har litt feber og hoster noe sinnsykt. Så i dag fikk jeg lov av min kjære, snille sjef å gå hjem fra jobb en time tidligere, og etter det har jeg slappa skikkelig av og sovet litt, og nå har jeg akkurat sett en film som heter Enchanted, eller Fairytale in New York, som den heter på "norsk". Disney-film, den typiske Askepott-historien med mer enn en vri. Og Patrick Dempsey i ene hovedrolla. Need I say more?

Så nå er jeg i det romantiske hjørnet. Bare så synd at jeg ikke har noen å gjøre noe romantisk for. I tillegg leste jeg i VG i dag at det i kveld kommer til å være store muligheter for å se stjerneskudd. Var visst snakk om opp imot 120 i timen...

Så min oppfordring til dere som er friske og har noen i livene deres er å gå ut, ta en kveldstur, vær romantiske.

Og du.... ikke glem å ønske deg noe, da. ;)