torsdag 26. august 2010

eventyret er over

RBK er ute av Champions League. Dessverre. Det kunne fort ha blitt 1-1 i Parken, og da hadde så vidt jeg kan forstå trønderene vært videre på bortemål. Men tverrliggeren var litt lavt plassert i dag, så det ut som. Marginer er viktig i fotball.

Jeg hoster fortsatt, men sover bedre, heldigvis. Hjelper når jeg tar tre ganger så mye cosylan for dag som jeg gjorde før. =) Hevelsen og rødheten i øyet mitt har også begynt å bedre seg, så pila peker oppover nå =)


Har vært en tur på KBS og jobba to timer etter vakta mi på Solsiden i ettermiddag. Var rart å være tilbake, selv om det bare har gått litt over ei uke. Merker at det er litt godt å være på Solsiden likevel... Men var godt å "komme hjem" til Line og Camilla da. Og et senter der alle fjes er kjente. DET tror jeg blir vanskelig å oppleve igjen. Kjøpte ei helt sinnsykt kul GRØNN veske fra Björn Borg. Har mest lyst til å rive av merket,men det går ikke (jeg har prøvd). Men veska er i hvert fall helt rå! OG halv pris! Elsker KBS akkurat nå :)