fredag 3. september 2010

News

Jeg har vært hos tannlegen denne uka. De som kjenner meg vet at jeg har intens tannlegeskrekk, og det vet også Trondheim Tannhelsesenter. Så jeg har fått den snilleste tannlegen av alle i hele verden =) Han er helt fantastisk!

Jeg skal tilbake neste uke også, for han la inn en midlertidig fylling etter ett hull, for jeg hadde litt betennelse. Da skal han også fikse litt anna småtterier, og jeg skal faktisk prøve å få han til å trekke ene visdomstanna mi. Nå gruer jeg meg ikke til tannlegen lenger. Men lommeboka mi gjør det!

Så tilfeldigvis en reklame for Cubus på tv i sted, vi har høstpremiære på mandag, så endelig ny reklame. Og jeg er med i den! Sammen med de aller fleste andre Cubus-ansatte! =) Filmen er spilt inn i Oslo Spektrum 1. Mai, da vi hadde BIG <3



Kommer ikke over at jeg har dansa barføtt i Spektrum til Donkeyboy.... =)

Tror nok dette blir to vinnere i år:




Men dessverre er det ikke alle som får disse plaggene i butikk, siden de er del av vår nye Trend Edition, som skal være litt mer eksklusivt enn det andre. Så her i byen finnes deler av Trend Edition på Trondheim Torg og City Syd, men tror faktisk ikke disse to kommer hit. Dessverre. Skal krysse fingrene for at de kanskje har de i Bergen om en måneds tid :)