fredag 17. september 2010

utrolig timing

Panikk-anfallet jeg hadde i går blekner mot det jeg opplevde i dag på vei hjem fra blodbanken.

Jeg hadde altså gitt blod, og tok bussen til sentrum, hvor jeg var en snartur innom Cubus på Torget for å se om de hadde fått noe mer av Trend Edition'en vår. Det hadde de selvsagt ikke. Så jeg bestemte meg for å gå hjem, og på veien var jeg innom søstrene Grene's for å kjøpe noen falske blomstre for å friske opp litt her hjemme.

Mens jeg sto og venta i kø for å betale, kjente jeg at jeg plutselig ble svimmel. Det første jeg merka var at sidesynet ble svart. Synet ble smalere og smalere, samtidig som jeg fikk bomull i ørene, som i går. Jeg innså at jeg var nødt til å holde i noe, så jeg tok tak i disken foran kassa, og da begynte beina å skjelve. Jeg satte meg ned på huk for å få puste, folk begynte å se rart på meg (ikke at jeg så noe, men hadde følelsen av det). Jeg var drittredd for at jeg skulle kaste opp, det var det jeg tenkte mest på.

Fikk så vidt betalt, dro til meg blomstrene og gikk, og så satte jeg meg inntil vinduet på utsida av butikken og bare satt der og fikk tilbake hørselen og synet. Herregud, det er det VERSTE jeg har vært med på!!