torsdag 28. oktober 2010

Halloween

Jeg som trodde jeg skulle være hjemme og kanskje se James Bond denne lørdagen... nei. Det er jo halloween, noe jeg aldri har feira før, og heller ikke kommer til å legge så mye tid og penger i, men jeg har jo lyst til å kle meg ut da. Vet ikke hva jeg skal kle meg ut som, så googlet "karneval butikk trondheim" for å finne ut hvor mange butikker som selger sånt. Jeg klikka på en link til vibb.no, som er en slags anmeldelses-side for butikker og restauranter. Vet ikke om den er veldig aktiv, det første innlegget jeg leste var fra 2008, og jeg kan ikke si at jeg har hørt om butikken Primabella, som anmeldelsen handlet om.

Det morsomme var at kommentaren var lagt inn av en gutt. Den gikk som følger:

Ble motvillig med da en venninne skulle handle her. Etter at undertøyet var handlet inn ønsket jeg intenst at vi var mer enn venner.