mandag 25. oktober 2010

Oktoberfest

I år har Oktoberfest fått ny mening. Jeg har vært sosialt anlagt og vært på fest hver eneste helg. Det er noe av gleden med å være helt alene og ikke være ansvarlig for andre enn seg selv; jeg kan gjøre akkurat som jeg vil =)

Det begynte med VM i sykling-helga, så var det KBS-gravøl helga etter. Deretter fortsatte måneden med bursdagsfest til Benedicte <3 og cubus-fest samme helga, før vi kommer til denne helga, helga der Rosenborg sikra seriemesterskapet, og jeg møtte Elg. =)

Et lite billedlig utdrag av Oktober måned for meg....med min kjære Anton som vekte meg da jeg var hjemme, riktignok i slutten av september, men likvel...
 Jeg lagde lammelår for første gang, og vi var alle enig i at det var syyyykt godt!
 Ole hadde større problemer i gangen da han skulle ta på seg skoa, enn ned møllenberg-bakkene på holke.
compose yourself, man.. =)
 Bursdagsjenta Benedicte (høyre) og Maiken.