søndag 31. oktober 2010

skipping and jumping

Av og til når jeg er ute og går, som i kveld, får jeg så intenst lyst til å hoppe og danse meg bortover. I kveld var det 9 grader og nydelig vær ute, siste kvelden i Oktober pleier ikke å være sånn, det er helt sikkert.

Jeg er dessverre for hemma til å klare å løsrive meg fra normale konvensjoner, jeg er med andre ord altfor redd for hva folk skal tro om meg. Jeg har lyst til å springe nedover Nordre og sparke bort lønneblader som en eller annen stakkar har samlet i hauger rundt omkring. Jeg vil synge for full hals mens jeg gjør det. Jeg vil synge can't take my eyes off you, Lauryn Hill-versjonen.

<3

Ikveld følte jeg meg dessuten ekstra tung, som gikk med kåpe og høye klumpete fora støvletter. Jeg kunne ha gått med ei tynn jakke og sneakers. Da kunne jeg ha dansa, da.