mandag 24. januar 2011

creepy

I kveld på jobb fikk jeg plutselig en merkelig følelse på tærne på venstre foten. Det stakk oppå tærne, føltes som når du får granbar (i disse juletider) i sokkene. Jeg gikk bak på pauserommet og dro av meg skoen og sokken, og fant ut at det eneste det kunne være var nagla på den nest minste tåa som var så skarp at den gnissa mot nabotåa. På tide å klippe tærne, kanskje?

En kveld sist uke skulle jeg på do etter at jeg hadde lagt meg, og idet jeg skulle dra beina ut fra under dyna, stakk det en enorm smerte gjennom foten, denne gangen den høyre. Jeg så ned, og der hang halve nagla på ene tåa og dingla i ei skinnfille Jeg har ingen anelse om hvordan det skjedde, men det var så intenst vondt at jeg bare klarte å klippe av en del av nagla, og måtte brorparten være igjen.

Herlig fotprat. Nok nå...