søndag 15. januar 2012

Tanntrøbbel i Trondheim

(litt allitterasjon for å glede meg selv).

Har trukket de siste to visdomstennene mine, etter to uker med det jeg på forhånd trodde var intens tannpine. Boy, was I wrong! Denne helga har vært... lang. Trodde det verste var over, helt til jeg våkna av mitt eget smerteskrik i seks-tida i dag tidlig.

Ellers har det ikke skjedd så innmari mye i det nye året. Jeg har sendt mail til lånekassen for å få oppklart et par detaljer rundt hvor mye jeg kan tjene dette året dersom jeg skal få fullt lån og stipend til høsten. Håper jeg får svar snart, men jeg kjenner jo lånekassen, så jeg forventer det ikke.

Tror også emnet jeg skal ta denne våren, HIST1110 Antikkens og middelalderens historie til ca 1550, blir bra. Har store forhåpninger! Mer jobb gjør også at Kjersti is a happy girl =)

Ja. Nå er jeg faktisk ganske happy. Har nettopp lest litt av bloggen til min svigerinne, elsker bildene hun legger ut!