søndag 5. februar 2012

travelt

Har vært litt travelt i det siste, mentalt sett. Det er i alle fall den unnskyldninga jeg bruker for at jeg ikke har blogga. Etter forrige innlegg skjønner du kanskje at jeg ikke har hatt den beste jobb-uka i mitt liv, men det tok seg veldig opp mot slutten av uka da, og i tillegg hadde jeg frihelg, så skal ikke klage så altfor mye. =)

I tillegg skal jeg liksom skrive semesteroppgave denne uka. Om punerkrigene og deres påvirkning på det romerske politiske system. Ja. Tror det skal gå bra.

Kommende uke er det varetelling på jobb, så jeg ser frem til å drømme drømmer som har inkorporert den scanner-lyden fremover. Alltid et høydepunkt.

Er utrolig forvirret for tida, skole vs jobb til høsten ligger i bakhodet hele tida, og jeg er driiiitredd for å ta feil beslutning. Heldigvis er det bare (hehe bare) to mnd til Ø kommer hjem.