tirsdag 9. oktober 2012

Etter ferien

Sist uke var høstferie-uke på Østlandet, også på Idefagskolen. Jeg hadde ei skikkelig turbo-uke med Trondheimstur etterfulgt av ei helg hjemme på Vestlandet. Fikk med meg åpninga av Sirkus Shopping, som var helt vanvittig. Fikk fiksa sveisen hos Britt Eva på Hår Frisør på nevnte senter, anbefales på det varmeste!

(Det var noe annet enn Marta Anna på Nexus i Tønsberg ja...)


Etter en lang natt på bussen hjem fra Trondheim (det hjalp ikke å drikke seg full på fotballkamp før bussen heller; sov ikke noe bedre. Eller i det hele tatt), var jeg hjemme. For en fantastisk følelse. Og en fantastisk høst. Jeg elsker Norge. Så vanvittig godt å være hjemme, gleder meg allerede til jula, for da skal jeg for en gangs skyld være hjemme i nesten to uker!

Takk til alle som åpna sine hjerter, dører og sofaer for meg i Trondheim, se bare på utsikten jeg hadde siste morran jeg våkna i leiligheten til Marthe og Ketil: 



Litt andre høstbilder, fra Paulsvannet hjemme: