tirsdag 19. august 2014

storebror ser deg

i det tilfellet her mena eg Facebook. Eg får plutselig veldig masse reklame i feeden min, som virka som den e direkte retta mot meg (og det e den jo), basert på...eg veit ikkje. Einaste eg kan tenke meg e at det e basert på ka eg søke på internett etter utenom på facebook. Det e der storebror, eller the man, kjeme inn i bildet.

For å illustrere; her e et bilde som dukka opp no nettopp, når eg nettopp e ferdig med rundvask (okei, heilt ærlig: ko mange e det egentlig so vaska golva? Eg støvsuge...) og har ekstremt lyst på en snack, men ser at klokka e 21.56 og butikken stenge før eg kjeme meg på sykkelen:


Caramel Apple cupcake.
 Smak på orda. 
Bildet e frå Pinterest. Der e oppskrifta og, som eg ska STJELE. 
og LAGE. 
Å for en råflott dag det blir!