onsdag 23. desember 2009

Jul

I dag hadde jeg min siste arbeidsdag i år. Jeg skulle egentlig hatt fri, men fikk tilbud om å jobbe fra 8-13, og så ingen grunn til å la være.

De siste dagene har kundene våre faktisk vært rolige og velbalanserte, vanligvis på denne tid pleier butikken å være overfylt av menn som desperat skal kjøpe undertøy til dama. Uten å vite hvilken størrelse hun bruker.

Eneste mannen jeg har solgt undertøy til i år var fantastisk skjønn og morsom. Han var sikkert 60 år, minst, og skulle altså kjøpe et undertøy-sett til kona. Han hadde størrelsene klare, og lurte på om vi hadde Hello Kitty-undertøy til voksne damer. Vi selger ikke det merket hverken til dame eller barn, men jeg mener det er mulig å få tak i på H&M. Han ville kjøpe det som en spøk fordi hun alltid kjøpte Hello Kitty-ting til barnebarna.
I liked this man! :)

Nå sitter jeg og tripper og venter på at klokka skal bli sju så jeg kan begynne og bevege meg mot sentralstasjonen. Ni timer på buss, jeg er klar! Dvs, Britt Eva er klar!:D Hun har med pizza ala SS og pynta pepperkaker. HO HO HO! It's christmas!!

Gleder meg som en unge til å komme hjem til foreldre og søsken og besteforeldre og KATTENE mine!!! :) Det er verdt ni timer på buss!:)

God jul'a!