mandag 21. desember 2009

KINO

Var på kino nettopp og så "Luftslottet som sprengtes". Jeg var først inn i kinosalen, og snakka litt i telefonen med mamma. De første andre som kom var to par på alder med mine foreldre, som sa ett eller annet tull til meg. Jeg la på, og vi snakka litt, bare tull selvsagt, det var så få i salen at han ene mente vi nesten burde presentere oss selv:)

Til slutt fyltes salen litt mer opp, og jeg, som satt midt på bakerste rad, fikk et par rett ved siden av meg. Vi var de eneste tre på hele raden. De hadde vel for pokker ikke trengt å sitte klin oppetter meg? Jeg gadd ikke flytte meg, for på dette tidspunktet var setet mitt varmt og godt.

Hele filmen satt jenta og hviska ting til gutten, og han svarte med ute-stemme. ER DET MULIG!?!

I går så jeg Avatar sammen med en kompis, DET var filmen sin, det! oyoyoy.