onsdag 16. desember 2009

Tough job

Ei jeg jobber sammen med fortalte meg i dag noe en venninne hadde fortalt henne. Denne venninnen jobber på en av de største H&M-butikkene i byen, og en dag hun skulle rydde prøverommene på herreavdelingen, fant hun en dressjakke som noen hadde tatt med seg inn i prøverommet og BÆSJA i lomma på!!!!!

Det er det syyyyykeste jeg har hørt!!!

Det verste jeg har funnet i prøverommene er vel muligens brukt posesnus, noe jeg finner ganske ofte, faktisk. Og ei brukt truse (regner med at dama hadde vært inn og bytta og gått ut med den nye på seg). Og om sommeren har jeg stor "glede" av å kunne rive disse beskyttelses-klistermerkene som er inni bikinitruser av veggene. Men avføring har jeg heldigvis aldri komt over! Det tror jeg hadde vært spiker'n i kista for min butikk-karriere.

Hahah Bajs.