onsdag 24. mars 2010

Svindel

Jeg bestilte et par espadrillos fra Laredoute for et par måneder siden. De kosta 129,- og jeg valgte betalingsalternativet der jeg prøver først, betaler etterpå.

De passa selvfølgelig ikke. Så jeg returnerte skoene, fortsatt uten å ha betalt noe.

Den endelige summen for bestillinga var 129,- for skoene, og 49,90 for frakt. Så 179 kroner tilsammen.
Etter noen uker fikk jeg regninga for returen. Ja, for det er ikke gratis, kan du tro! Først og fremst er det et krav på 19 kroner for fakturering. Så er det da den endelige summen minus den egentlige prisen på skoene, pluss returavgift på 39.90.

Regnestykket ser slik ut:
 198
-129
+39.90
+19
=127,90

Men Laredoute har ikke kommet fram til samme svaret. De vil jeg skal betale 139 kroner. Noe jeg har gjort, det er snakk om 11 kroner liksom.

Poenget mitt er at jeg har betalt mer for et par sko som jeg ikke har enn skoene egentlig kostet.

WHAT THE FUCK!!???!!

=