fredag 21. mai 2010

feriepenger yiiiiiiiiiihaaaaaaa!

Etter å ha betalt ned kredittkortet (brenn i helvete), husleige, internett, studielån og mobilregning, har jeg fortsatt over 30 000 igjen av feriepenger/lønn =)

Ferien er også bestemt. Dvs tidspunkt for ferie. Uke 26 og 27, altså 28. juni til 11. juli =) Nesten bare en måned til!! =) =) =) =) =) Da skal jeg hjem, og planen er å gå på skattejakt i et gammelt hus vi har, som vi etter planen skal rydde og pusse opp. Sweet =) Og så skal jeg sy meg ei meget kul veske med giraff- og løve-motiv. Jepp. Gleder meg.

Jeg er litt misunnelig på de som skal til syden og sånn i ferien, men jeg tror det blir best å bare spare de pengene i år. Får kjøpe ny puzzlering neste år...

I går var jeg på apoteket og kjøpte meg en ny ansikts-serie. Hele dritten. Rensekrem, toner, kvisekrem og dag/natt-krem. Spesielt for kvisete hud liksom. Så får vi se om det hjelper.

I morra har jeg store planer om å spise middag på wokaway!