torsdag 27. mai 2010

SVERIGE ER UTE!!!

For første gang i GP-historien blir det finale på lørdag UTEN Sverige!! HAHAHAHA. Det er ingenting som varmer et norsk hjerte mer! Lurer veldig på hvordan stemningen er i Sverige akkurat nå, kanskje min kusine Sigrid kan gi meg noen ord om det...?

Jeg har noen få personlige favoritter, som sikkert kommer til å ende opp i bunn - det er som regel sånn i Grand Prix: Belgia, Danmark, Island, Portugal og så Didrik da, selvfølgelig! Merker at etter å ha sett begge semifinalene har jeg måttet "roe meg ned" med My heart is yours etterpå =)

Den portugisiske sangen er der pianisten går midt i sangen. haha. husker Linda Eide kommenterte det i ett av disse "veien til Oslo"-programmene. Men fortsatt en fin sang, i alle fall en fin stemme på jenta. Og enda et land som ikke har råd til å vinne. Både Island og Hellas er storfavoritter til å vinne hele skiten, hva skjer da? Blir det norske oljepenger som blir redninga, som en slags u-hjelp?
  ("nei, vi kan dessverre ikke støtte dere i Indonesia med 200 mill til nødhjelp etter en ny tsunamikatastrofe; vi skal bruke pengene på Island's grand prix-arrangement istedet. sorry. hilsen Jonas. Koz")