tirsdag 25. mai 2010

Sommerfest, Grand Prix-uke og BIG smile

I helga gjorde jeg noe jeg aldri hadde trodd jeg kom til å gjøre igjen. Jeg var på Downtown. Byens (ifølge meg) verste uteplass. Sånn se og bli sett-plass. Det var sommerfest, og Ina kom hjem fra Tyrkia (ikke i den anledning, men likevel). Så jeg ble med. Og hadde det kjempegøy! Dansa salsa/swing med en fyr som var skikkelig flink til å danse, helt utrolig at sånne gutter finnes i byen her. Så skal gi disse danseplassene en sjanse fremover! =)

Var riktignok rart å gå ut i åpne sandaler i 8 grader og regn. men gikk bra =)

Sitter og ser på den første semifinalen i Grand Prix nå. For en herlig samling av skrot. Haha, det her blir et bra år, tror jeg! Og hvis han metroseksuelle fyren fra Estland eller hva det var går videre, så mister jeg all tro på Øst-Europa. hehe.

Fant et bilde av oss jentene fremfor Cubus-veggen på BIG, jeg ser ut som et vrak, men ellers et nydelig bilde av alle oss (unntatt sjefen). =) Gode jenter!