lørdag 20. august 2011

Bryllupsfeber

Det har gått en uke siden den fantastiske helga på Steinkjer, med bryllupet til Andrèa og Lars som det store høydepunktet. Jeg var så heldig at jeg fikk komme opp fredagskvelden og hjelpe til med siste finpussen i Fylkesmannsgården der mottagelsen skulle være. For en plass! Jeg ble helt forelska i de brede karmene og spesielle tapetene fra begynnelsen av 1900-tallet.



Helt fantastiske tapeter, periodiske møbler, og masse grønne planter gjorde dette til mitt favoritt-rom i hele huset.













Det var en spesiell dag for alle som var vitne til den enorme kjærligheten Andrèa og Lars har for hverandre og sine familier og venner. Det kunne ikke ha blitt bedre. Til og med været var på brudeparets side, det var en av de vakreste helgene på lenge.






Brudeparet og deres nydelige lille sønn, Elias.
 Og vi kosa oss i hagen...



 Pål, Ingunn og meg.
                       



                                                                               Tone og Martin 






 Sigrun










                          Et nydelig brudepar.


Middagen var god og festen lang, det var en uforglemmelig helg på Steinkjer, og jeg er evig takknemmelig for at jeg ble invitert!








Gratulerer, 
Andrèa og Lars <3
                                                                
                    
                      En sliten brud sent på natt