søndag 7. august 2011

Dagen derpå

Har nettopp vært ute i det herlige "høstværet" og sprunget. Ja, sprunget. Tok turen opp til nye KBS-byggeplassen, herregud, det blir MASSIVT! Satt der ei stund og roa ned og så på bygget og lurte på hvor Cubus får plass, før jeg sprang nedover Dalen Hageby, der jeg så en voksen mann tryne på sykkel, noe som var ganske morro.

Tok meg en tur innom gravplassen og gikk litt rundt der og leste datoer (enda en gang denne besettelsen med hvor gamle folk er når de dør), så sprang jeg nedover på baksida av Lademoen kirke, der jeg oppdaga en ny kafe med navn "Charlie Cafe og Kaffebar" rett ved siden av "Chaplin Frisør". Enda mer morro.

Elsker sånne dager da det er 20 grader, overskya, litt vind i trærne. Får skolestart-følelse av det! Og skolestart er jo bare ei og ei halv uke unna...

For en vakker by Trondheim er, det kommer jeg aldri over!